Înregistrare cont persoană fizică la Primăria Creaca

Persoană fizică

După completarea datelor și trimiterea solicitării, veți primi un mail de confirmare.

Termenul de soluționare a cererii este de maxim 30 de zile.

În cazul în care nu găsiţi emailul de confirmare în inbox, vă rugăm să verificaţi şi în spam sau promoţii.

Dacă doriți mai multe informații despre cum se face înregistrarea unui cont nou de persoană fizică, puteți vizualiza un tutorial video aici.

Date personale
Domiciliu
Modalitate de aprobare
Pentru acest tip de aprobare este obligatoriu ca CNP și adresa de email să fie identice cu cele folosite pentru activarea contului pe ghiseul.ro
Veți fi contactat(ă) de către un operator al unității administrativ teritoriale în vederea validării contului dumneavoastră
Documente justificative

Vă rugăm să semnați electronic acest document. Deoarece ați optat pentru identificarea prin document electronic, validarea contului se va face în baza semnăturii electronice aplicată pe acest document.

Alege fișier...
Formular înregistrare

Primăria necesită de asemenea completarea unui formular de înregistrare. Accesați următorul link pentru a descărca formularul de înregistrare, completați-l, după care atașați-l înapoi aici :

Link descarcăre formular:

Alege fișier...

În acest caz nu este nevoie să fiți aprobat de un funcționar din cadrul primăriei

Modulele la care aveți acces sunt următoarele: Sesizări, Monitorul Oficial, ANAF, Calendar Fiscal, Conturi IBAN, Evenimente, Plăți fără autentificare

Dacă doriți să beneficiați de toate modulele pe care aplicația le pune la dispoziție vă rugăm să bifați:

Sau, după activarea contului, din pagina de profil aveți posibilitatea să reluați procesul de înregistrare